Ana Bulaš, koja trenutno radi kao Senior Customer Consultant u NielsenIQ-u, svoju je karijeru započela prije 15 godina u istoj kompaniji. Na različitim client-facing pozicijama bila je zadužena za vođenje domaćih i internacionalnih proizvođača unutar FMCG industrije u Adriatic regiji i šire. Ana ima izuzetno veliko iskustvo u savjetovanju klijenata u pronalaženju potencijala za rast u vidu unapređenja asortimana, širenja u daljnje kanale i segmente te kako informacije o globalnim i regionalnim trendovima implementirati u razvoj poslovanja. Diplomirala je psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te je radno iskustvo prije rada s podacima iz panela maloprodaje stjecala u području consumer istraživanja.
Oblikuju li promocije i privatne robne marke trendove potrošnje?
Kako su čimbenici proteklih nekoliko godina utjecali na ponašanje potrošača i kakvo je trenutno potrošačko okruženje? Razni faktori utječu na kupovinu, a ovom prezentacijom ćemo istražiti kako to čine promocija i privatne robne marke. Zadnjih nekoliko godina i promocije i privatne robne marke čine ključan faktor u ostvarivanju rasta unutar FMCG-a, međutim ima li promjena ove godine? Kako se potrošač mijenja i kako trgovci i proizvođači mogu odgovoriti na te promjene imajući u vidu ostvarivanje održivog rasta i konkurentnosti?