Nakon više od 12 godina iskustva u maloprodaji, Corina se pridružila Mastercardu kao direktorica za poslovni razvoj za maloprodajne usluge u jugoistočnoj Europi, s ciljem da svojim stručnim znanjem i iskustvom doprinese tehnološkoj transformaciji industrije. Mastercard je proširio svoj utjecaj izvan tradicionalnih okvira kartičnog plaćanja. Korištenjem anonimnih podataka o transakcijama u stvarnom vremenu i naprednog softverskog rješenja, Mastercard omogućava klijentima sveobuhvatan uvid u ponašanje potrošača te podržava donošenje informiranih poslovnih odluka temeljenih na preciznim podacima.
O predavanju
Mastercard je proveo analizu transakcijskih podataka s ciljem identificiranja ključnih trendova u maloprodaji te razumijevanja reakcija hrvatskih potrošača na aktualne ekonomske okolnosti. Postaju li hrvatski potrošači lojalniji ili se njihova lojalnost smanjuje? Kako se lojalnost razvija u različitim industrijama? Dubinsko razumijevanje potrošačkih navika, personalizacija iskustva te pažljivo testiranje svake poslovne inicijative omogućuje uspješnu prilagodbu promjenama na tržištu.