Hans Eysink Smeets jedan je od vodećih svjetskih maloprodajnih konzultanata. Surađivao je s tržišnim liderima u sektorima supermarketa, hipermarketa, bankarstva, automobila i robe široke potrošnje u više od 40 zemalja na 5 kontinenata. Napisao je članke za vodeće maloprodajne web-stranice kao što su RetailDetail i Distrifood. Osim konferencija i summita, Smeets je govorio o najnovijim trendovima u FCMG industriji za maloprodajne divove kao što su Unilever, Mars, Albert Heijn, Migros i Pepsi.
Proximity Discount Retail kao međunarodni trend: Pogled u budućnost
Prezentacija dijeli uvide u razvoj diskontnih prodavaonica u urbanim sredinama. Otkriva trend rasta malih diskontnih prodavaonica u srcima gradova širom Europe, analizirajući primjere iz Španjolske, Turske, Gruzije i drugih zemalja. Također razmatra izazove s kojima se suočavaju klasični trgovinski formati i nudi savjete za razlikovanje i konkurentnost u tom evolutivnom pejzažu maloprodaje. Ako vam je potrebna nova strategija, drugačija orijentacija, jasna vizija i pozitivna energija u vašoj organizaciji, slušajte Hansa Eysinka Smeetsa, kaže Wouter Kolk, CEO Albert Heijn / Ahold Delhaize.