Oliver Olschewski

Oliver Olschewski

Oliver Olschewski, rođen u Koruškoj, Austrija, diplomirao je novinarstvo i komunikacijske znanosti na Sveučilištu u Klagenfurtu. Svoju karijeru započeo je kao asistent u upravi izdavačke grupacije Styria. S disrupcijom analognih poslovnih modela susreo se prvo 2007. godine, kada je pokrenuo portal za recepte ichkoche.at. Tamo je radio kao izvršni direktor do kraja 2013. godine te nakon toga preuzeo vodstvo portala wogibtswas.at, a od 2014. i Offerista Group Austrija. U svibnju 2022. godine, preuzeo je upravljanje i Offerista Group Hungary, Offerista Group Bulgaria, Offerista Group Romania i Offerista Group Poland.

Tema: Strategije izlaska iz tiskanih kataloga

O čemu se radi?
Je li tisak u komunikaciji ponuda zaista mrtav? To je pitanje koje mnoge marke i trgovci postavljaju u današnjem narušenom medijskom krajoliku. Ali kako se može uspješno preći s tiska na digitalno? Ovaj razgovor dotaknut će ono što čini uspješnu komunikaciju ponuda i pružiti uvide u proces uspješnih međunarodnih strategija izlaska iz tiskanih medija. Nakon ovog razgovora znat ćete što je potrebno markama i trgovcima da se usude preći na digitalno i ostvariti uspješnu komunikaciju ponuda kao digitalni igrač.