STJEPAN MAĐARČEVIĆ

STJEPAN MAĐARČEVIĆ

Stjepan Mađarčević ima preko 12 godina iskustva u Philip Morris Internationalu unutar različitih uloga i odgovornosti iz različitih područja (prodaja, marketing, poslovna inteligencija, trgovinski marketing, poslovni razvoj). Ima i veliko iskustvo u suradnji unutar udaljenih, multinacionalnih timova, visoko promjenjivom i restriktivnom okruženju, unutar transformacije poslovanja, radeći na projektima i neprestano učeći.

Od 2021. radi kao Retail development manager u WOLT Hrvatska, gdje je zadužen za vođenje svih aktivnosti Trade marketinga za Wolt Retail i uspostavljanje suradnje s ključnim dionicima na trgovinskom marketingu i marketinškim aktivnostima. Odgovoran je za usklađivanje zajedničkih marketinških aktivnosti s KA partnerima (BIPA, Roto, Studenac, Sancta Domenica, Bio&Bio,…) te za pokretanje i upravljanje rasta prodaje, prepoznavanje ključnih potencijala rasta i poboljšanje operativne učinkovitosti.