Vjekoslav Golubović

Vjekoslav Golubović

Vjekoslav Golubović je Sales & Account Managment direktor u SD Worx Adriatic. Zadnjih nekoliko godina intenzivno se bavi digitalizacijom procesa upravljanja ljudskim potencijalima, povezujući HR iskustva iz prakse s aktualnim trendovima digitalnih HR rješenja. Kao HR menadžer s više od 20 godina iskustva u razvoju i transformaciji sustava upravljanja ljudskim potencijalima vodio je veliki broj transformacijskih projekata povezanih sa razvojem sustava nagrađivanja, upravljanjem učinkom i organizacijskim dizajnom, HR kontrolingom i planiranjem. Iskustva je stjecao u velikim poslovnim sustavima poput A1, INA – MOL Grupa i Hrvatskom Telekomu gdje je, između ostalog, bio odgovoran i za digitalizaciju sustava upravljanja učinkom i razvojem kompetencija, sustava nagrađivanja te je upravljao projektima razvoja IT rješenja osnovnih HR procesa. Uspješna implementacija i kontinuirani razvoj HRnet aplikacije kao centralne HRIS platforme njegova su misija tijekom većeg dijela dosadašnje karijere. Posljednje 2 godine u okviru SD Worx-a posvećen je unaprjeđenju korisničkog iskustva postojećih i novih HRnet korisnika te kroz prijenos vlastitog korisničkog iskustva nastoji pridonijeti pronalasku najboljih rješenja za digitalizaciju HR procesa korisnika.

Član je CIPD-a, najznačajnije svjetske HR institucije sa sjedištem u Londonu, gdje je završio i specijalizaciju iz Human Resources Managementa. Aktivan je kao predavač na specijaliziranim HR programima te kao govornik na nizu HR konferencija. Ima široke interese u području ljudskih resursa, od tema organizacijskog dizajna, sustava nagrađivanja i upravljanja učinkom do organizacijske kulture i angažiranosti zaposlenika. Tijekom cijele karijere posvećen je transformacijskim projektima s ciljem balansiranog razvoja individualnih kompetencija i povećanja razine učinka i uspješnosti organizacije.

Strategic workforce management: May the Workforce be with you!

Nedostatak kvalificirane radne snage, izazvan demografskim, gospodarskim i tehnološkim razlozima predstavlja najveći izazov za većinu poslodavaca. U retailu je ovaj izazov još i izraženiji nego u ostalim sektorima, pri čemu osim sada već kroničnog nedostatka kompetentnih zaposlenika, na uspješnost poslovanja utječe i niz dodatnih faktora. Imperativ optimizacije radnog angažmana i striktno upravljanje troškom rada, osiguranje optimalne organizacije rada u prodajnoj mreži, efikasan i brz trening te onboarding novozaposlenih kao i održavanje visoke razine angažiranosti zaposlenika – samo su neki od izazova upravljanja ljudskim resursima (HR) u retailu.

Digitalizacija HR procesa i primjena uspješnih praksi pomažu retail kompanijama da uspješno prevladaju navedene izazove i dugoročno ostvaruju svoje ključne ciljeve. Kroz niz primjera uspješne digitalizacije HR procesa u retailu i srodnim industrijama, nastojat ćemo pokazati i dokazati kako digitalna rješenja mogu osigurati efikasno planiranje, praćenje i izvještavanje radnog angažmana usklađeno sa zakonskim normama i potpuno integrirano s ostalim kritičnim poslovnim procesima poput obračuna plaća, nagrađivanja i upravljanja učinkom te kompetencijama zaposlenika.