Željka Čošić

Željka Čošić

Marketing Manager za Istočnu Europu u kompaniji Tetra Pak, vodećoj svjetskoj kompaniji za rješenja za preradu i pakiranje hrane te pružanja usluga u prehrambenoj industriji, s više od 20 godina iskustva u B2B marketingu. Tijekom godina surađuje s vodećim proizvođačima mlijeka i mliječnih proizvoda, sokova i pića u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji, te razvija strategije i planove za implementaciju održivih ambalažnih rješenja i inovativnih proizvoda namijenjenih krajnjim potrošačima. Prateći globalnu, regionalnu i lokalnu tržišnu dinamiku i potrebe potrošača, pomaže klijentima u identificiranju neiskorištenih prostora potražnje kao područja potencijalnog rasta i razvoja. Vođena znatiželjom i strašću za inovacijama vodi neke od pionirskih projekata poput uvođenja jedinstvenih QR kodova na Tetra Pak ambalaži (“connected package”) i 100% certificirane reciklirane plastike za čepove na Tetra Stelo® Aseptic ambalaži, prve takve vrste u Istočnoj Europi.

Od ideje do realizacije – strateškim partnerstvom do novih standarda održivosti

Od početka projekta do njegove uspješne realizacije, od istraživanja tržišta do postavljanja novih standarda održivosti unutar kategorije sokova i nektara.

Na primjeru uspješne suradnje s tvrtkom Stanić Beverages i redizajna popularnog brenda sokova Juicy, saznajte kako Tetra Pak zahvaljujući stručnosti i inovacijama razvija personalizirana održiva rješenja koja ispunjavaju očekivanja krajnjih potrošača kad je riječ o brizi za okoliš te podržava kupce na njegovom putu prema održivosti. Jedinstveni inovativni ekosustav tvrtke Tetra Pak omogućava kupcima ne samo predstaviti nova inovativna održiva rješenja već i transformirati njihovo poslovanje kako bi postali napredni i ekološki odgovorni lideri u industriji hrane i pića.