Uvodni govorJelena Lazarić, glavna urednica InStore magazina
PIS: Trgovine bez radnog vremena - Budućnost maloprodaje?Tomislav Peras, direktor Prodaje i marketinga
Pametne trgovine bez osoblja, otvorene 24 sata dnevno, mijenjaju pravila igre u maloprodaji. Tehnologije poput Grab & Go sustava, RFID-a i samonaplate omogućuju brzo, jednostavno i bezgotovinsko iskustvo kupovine – ali otvaraju i pitanja krađe, kontrole pristupa te spremnosti kupaca na potpuni self-service. Kroz primjere iz prakse u Europi analiziramo što funkcionira, što ne, i gdje je tržišni potencijal za FMCG sektor u Hrvatskoj. Je li trgovina bez radnog vremena samo tehnološki trend ili održiv model budućnosti?
Potrošačko iskustvo kao ključna prednost brenda: Uvid u ponašanje i očekivanja kupaca Jasmin Vakufac, Senior Client Executive, NielsenIQ
„To je moj brend i samo njega kupujem.” Ima li danas potrošač „svoj“ brend ili su se njegove navike promijenile i javlja li se spremnost za alternativu, prvenstveno misleći na razmatranje kupovine trgovačke robne marke? Donosimo pregled kretanja FMCG industrije u Hrvatskoj, potrošačkih navika s fokusom na proizvođačke brendove i trgovačke robne marke te s kojim se današnjim izazovima susreću u pridobivanju potrošača.
Konzum – kako zadržati fokus u dinamičnim vremenima
Zoran Mitreski, Izvršni direktor Fortenova grupe za maloprodaju i predsjednik Uprave (CEO) Konzuma
Kao čelni čovjek vodećeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj, Zoran Mitreski predstavit će ključne strateške odrednice Konzuma. Fokus kompanije bio je i ostao na ljudima, bez obzira na promjene s kojima se kontinuirano suočava cijelo tržište. Kroz konkretne primjere i iskustva, sudionici će dobiti vrijedan uvid u to kako Konzum odgovara na zahtjeve kupaca, zaposlenika, poslovnih partnera i zajednice, u vremenima u kojima globalni i lokalni izazovi postaju pravilo umjesto iznimke, a tržište je konkurentnije i dinamičnije nego ikad.
GMD Solutions: Sve u 1! Kako doći do savršenog rješenja za promocije u maloprodaji i FMCG sektoru?
Goran Sovilj, direktor prodaje, GMD NextGen Retail & FMCG Communication Partner
U dinamičnom svijetu maloprodaje i FMCG industrije, brendovi moraju razvijati personalizirana, pravovremena i učinkovita rješenja kako bi privukli potrošače i povećali njihovu lojalnost. GMD Solutions, lider u području omnichannel digitalne komunikacije, nudi napredna CRM rješenja, programe lojalnosti i automatizirane marketinške kampanje putem Web/Mobile Weba, aplikacija, SMS-a, Vibera, RCS-a, e-maila i push notifikacija.
1:1 s Predragom Milinčićem: Mars - Održiv rast i snaga prilagodbe lokalnom tržištu
Predrag Milinčić, General Manager MW Balkan & Greece
U razgovoru 1 na 1, Predrag Milinčić, regionalni direktor Marsa za tržišta Balkana i Grčke, podijelit će uvide o strategijama održivog rasta u dinamičnom okruženju. Saznajte kako Mars uspješno kombinira snažan globalni portfelj s dubokim razumijevanjem lokalnih tržišta, koristi digitalnu transformaciju i AI za stvaranje jedinstvenih iskustava potrošača, te kako obiteljske vrijednosti i inovacije oblikuju dugoročni uspjeh tvrtke. Očekujte otvorenu diskusiju o izazovima u FMCG sektoru, o važnosti održivog poslovanja i planovima za budućnost.