Loading...

AGENDA

MOZAIK EVENT CENTAR ZAGREB

04.11.2025

08:00 - 09:00
Registracija sudionika i doručak
09:00 - 10:45
Uvodni  govor
Jelena Lazarić, glavna urednica InStore magazina


PIS: Trgovine bez radnog vremena - Budućnost maloprodaje?

Tomislav Peras, direktor Prodaje i marketinga

Pametne trgovine bez osoblja, otvorene 24 sata dnevno, mijenjaju pravila igre u maloprodaji. Tehnologije poput Grab & Go sustava, RFID-a i samonaplate omogućuju brzo, jednostavno i bezgotovinsko iskustvo kupovine – ali otvaraju i pitanja krađe, kontrole pristupa te spremnosti kupaca na potpuni self-service. Kroz primjere iz prakse u Europi analiziramo što funkcionira, što ne, i gdje je tržišni potencijal za FMCG sektor u Hrvatskoj. Je li trgovina bez radnog vremena samo tehnološki trend ili održiv model budućnosti? 

Potrošačko iskustvo kao ključna prednost brenda: Uvid u ponašanje i očekivanja kupaca 
Jasmin Vakufac, Senior Client Executive, NielsenIQ

„To je moj brend i samo njega kupujem.” Ima li danas potrošač „svoj“ brend ili su se njegove navike promijenile i javlja li se spremnost za alternativu, prvenstveno misleći na razmatranje kupovine trgovačke robne marke? Donosimo pregled kretanja FMCG industrije u Hrvatskoj, potrošačkih navika s fokusom na proizvođačke brendove i trgovačke robne marke te s kojim se današnjim izazovima susreću u pridobivanju potrošača. 

Konzum – kako zadržati fokus u dinamičnim vremenima
Zoran Mitreski, Izvršni direktor Fortenova grupe za maloprodaju i predsjednik Uprave (CEO) Konzuma

Kao čelni čovjek vodećeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj, Zoran Mitreski predstavit će ključne strateške odrednice Konzuma. Fokus kompanije bio je i ostao na ljudima, bez obzira na promjene s kojima se kontinuirano suočava cijelo tržište. Kroz konkretne primjere i iskustva, sudionici će dobiti vrijedan uvid u to kako Konzum odgovara na zahtjeve kupaca, zaposlenika, poslovnih partnera i zajednice, u vremenima u kojima globalni i lokalni izazovi postaju pravilo umjesto iznimke, a tržište je konkurentnije i dinamičnije nego ikad.


GMD Solutions: Sve u 1! Kako doći do savršenog rješenja za promocije u maloprodaji i FMCG sektoru?
Goran Sovilj, direktor prodaje, GMD NextGen Retail & FMCG Communication Partner


U dinamičnom svijetu maloprodaje i FMCG industrije, brendovi moraju razvijati personalizirana, pravovremena i učinkovita rješenja kako bi privukli potrošače i povećali njihovu lojalnost. GMD Solutions, lider u području omnichannel digitalne komunikacije, nudi napredna CRM rješenja, programe lojalnosti i automatizirane marketinške kampanje putem Web/Mobile Weba, aplikacija, SMS-a, Vibera, RCS-a, e-maila i push notifikacija.



1:1 s Predragom Milinčićem: Mars - Održiv rast i snaga prilagodbe lokalnom tržištu 
Predrag Milinčić, General Manager MW Balkan & Greece 

U razgovoru 1 na 1, Predrag Milinčić, regionalni direktor Marsa za tržišta Balkana i Grčke, podijelit će uvide o strategijama održivog rasta u dinamičnom okruženju. Saznajte kako Mars uspješno kombinira snažan globalni portfelj s dubokim razumijevanjem lokalnih tržišta, koristi digitalnu transformaciju i AI za stvaranje jedinstvenih iskustava potrošača, te kako obiteljske vrijednosti i inovacije oblikuju dugoročni uspjeh tvrtke. Očekujte otvorenu diskusiju o izazovima u FMCG sektoru, o važnosti održivog poslovanja i planovima za budućnost.

10:45 - 11:30
Slatki predah uz Barcaffe i Fanola kekse
11:30 - 13:15
Kako kartica lojalnosti utječe na ponašanje Shoppera?: 2 studije slučaja
Mladen Kožić, Business Development Manager for Croatia and Serbia, YouGov

Danas ju imaju gotovo svi trgovci. Istražit ćemo na primjerima dvaju kartica lojalnosti kako utječu na kupovno ponašanje Shoppera. Je li kartica lojalnosti ”win-win” za trgovca i za Shoppera? Štedimo li s njom ili trošimo više? Što Shopper o njima misli, a što s njima zaista radi? 


Razgovor s predsjednikom Uprave Studenca: Iz prve ruke o jedinstvenom poslovnom modelu i najbrže rastućoj maloprodajnoj mreži u Hrvatskoj

Michał Seńczuk, Predsjednik Uprave (CEO), Studenac
Hrvoje Stojić, Glavni ekonomist Hrvatske udruge poslodavaca, moderator

Tema razgovora bit će širenje maloprodajne mreže, uvođenje inovacija, važnost lokacija, izazovi vezani uz radnu snagu, kretanje cijena i suradnja s dobavljačima, s naglaskom na to kako Studenac gradi svoj poslovni model i doprinosi transformaciji hrvatske maloprodaje.

Maloprodaja sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije trgovine današnjice i što nas čeka sutra
Matthew Brown, Retail Trend Futurist, Echochamber

Najpoznatiji europski retail futurist vodi nas na putovanje kroz najinspirativnije trgovine svijeta. Brown istražuje kako trgovci pretvaraju fizičke prostore u iskustva ispunjena dizajnom, pričanjem priča i inovacijama. Od pažljivo odabranog asortimana i vizualnog merčandajzinga do korisnih tehnologija i uranjajućih ambijenata – ovo predavanje pokazuje kako klasične trgovine i dalje mogu inspirirati u svijetu u kojem se sve može naručiti online. Da bi opstala, maloprodaja mora inspirirati.
13:15 - 14:30
Ručak
14:10 - 16:00
Upravljanje kategorijama u praksi: Što možemo naučiti od najboljih?
Valérie Vander Haeghen, konzultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)

Category Management danas nije samo pitanje planograma i rasporeda polica. To je strateška disciplina koja oblikuje iskustvo kupovine i jača suradnju između brendova i trgovaca. Kroz praktične primjere iz najboljih praksi, Valérie će pokazati kako se kombiniranjem psihologije kupovine, održivosti, izvršne izvrsnosti i strateškog upravljanja kategorijama postiže stvarni utjecaj — na polici i daleko šire.

Čisto, održivo i digitalno: vođenje promjena u eri digitalne maloprodaje
Claus Renner, Director Corporate Accounts Europe, Food Retail Service, Ecolab

U industriji koja se suočava s velikom fluktuacijom zaposlenika, čestim regulatornim izmjenama i digitalnim poremećajima, održavanje dosljednih standarda sigurnosti hrane postalo je sve složenije. Pogledajmo velike prilike koje donose inovacije i održivost, jer upravo one transformiraju higijenu i sigurnost u maloprodaji hrane uvođenjem pametnih tehnologija i ekološki prihvatljivih praksi koje poboljšavaju usklađenost i smanjuju utjecaj na okoliš.


Okrugli stol: Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića 

Dino Martinović, Marketing Manager, G3 Spirits, moderator
Marko Lovrić, direktor prodaje, SBU Beverages, Atlantic Grupa
Jakša Maganic, direktor prodaje, Coca-Cola HBC

Sudionici će podijeliti primjere dobre prakse u hrvatskom maloprodajnom okruženju te iskustva u prodaji i izvozu. Kroz njihove poglede donijet će se i analiza tržišta, što panel čini prilikom za bolji uvid u dinamiku i perspektive industrije pića.
Instagram
Email