.png)
Mladen Kozic
Business Development Manager for Croatia and Serbia
YouGov
.png)
Što ćemo čuti?
Kako kartica lojalnosti utječe na ponašanje Shoppera?: 2 studije slučaja
Danas ju imaju gotovo svi trgovci. Istražit ćemo na primjerima dvaju kartica lojalnosti kako utječu na kupovno ponašanje Shoppera. Je li kartica lojalnosti ”win-win” za trgovca i za Shoppera? Štedimo li s njom ili trošimo više? Što Shopper o njima misli, a što s njima zaista radi?
O govorniku
Mladen Kožić, voditelj odnosa s klijentima u tvrtki YouGov (ex GfK), sociolog strukom, tragač smisla u brojkama praksom. S 20 godina iskustva u istraživanju retaila i Shoppera i dekodiranju istraživačkog jezika u jezik korisnika istraživanja, pokrivao je tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije. U fokusu njegova poslovnog interesa su ponašanje kupaca, razvoj retaila i category management.
Kako kartica lojalnosti utječe na ponašanje Shoppera?: 2 studije slučaja
Danas ju imaju gotovo svi trgovci. Istražit ćemo na primjerima dvaju kartica lojalnosti kako utječu na kupovno ponašanje Shoppera. Je li kartica lojalnosti ”win-win” za trgovca i za Shoppera? Štedimo li s njom ili trošimo više? Što Shopper o njima misli, a što s njima zaista radi?
O govorniku
Mladen Kožić, voditelj odnosa s klijentima u tvrtki YouGov (ex GfK), sociolog strukom, tragač smisla u brojkama praksom. S 20 godina iskustva u istraživanju retaila i Shoppera i dekodiranju istraživačkog jezika u jezik korisnika istraživanja, pokrivao je tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije. U fokusu njegova poslovnog interesa su ponašanje kupaca, razvoj retaila i category management.