Loading...
govornik

Jasmin Vakufac

Client Executive, Retail Intelligence

NielsenIQ

Što ćemo čuti?

Potrošačko iskustvo kao ključna prednost brenda: Uvid u ponašanje i očekivanja kupaca 

„To je moj brend i samo njega kupujem.” Ima li danas potrošač „svoj“ brend ili su se njegove navike promijenile i javlja li se spremnost za alternativu, prvenstveno misleći na razmatranje kupovine trgovačke robne marke? Donosimo pregled kretanja FMCG industrije u Hrvatskoj, potrošačkih navika s fokusom na proizvođačke brendove i trgovačke robne marke te s kojim se današnjim izazovima susreću u pridobivanju potrošača.

O govorniku

Kao student zapošljava se u NielsenIQ 2018. godine, a 2019. nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, smjer Marketing, prelazi na poziciju Junior Client Executive, gdje surađuje s trgovcima u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj te proizvođačima u Hrvatskoj. Zatim se posvećuje odnosima s trgovcima u BiH i Hrvatskoj, razvijajući znanje u području analitike.

Također, Jasmin je i Discover Champion, stručnjak za NIQ-ovu online platformu za pregled podataka za čiju je implementaciju bio zadužen u BiH, Hrvatskoj i Sloveniji. Trenutačno, u još užem fokusu mu je unaprjeđenje tržišta Bosne i Hercegovine.
Instagram
Email