.png)
Valérie Vander Haeghen
konzultantica, bivša P&G Associate Director za Category Management Omni-channel Europe

Što ćemo čuti?
Upravljanje kategorijama u praksi: Što možemo naučiti od najboljih?
Category Management danas nije samo pitanje planograma i rasporeda polica. To je strateška disciplina koja oblikuje iskustvo kupovine i jača suradnju između brendova i trgovaca. Kroz praktične primjere iz najboljih praksi, Valérie će pokazati kako se kombiniranjem psihologije kupovine, održivosti, izvršne izvrsnosti i strateškog upravljanja kategorijama postiže stvarni utjecaj — na polici i daleko šire.
O govornici
Valérie Vander Haeghen provela je 21 godinu u kompaniji Procter & Gamble, uglavnom u području upravljanja kategorijama, gdje je bila direktorica za Europu multifunkcionalnog tima – prodajnog i marketinškog – zaduženog za unapređenje izvrsnosti u trgovinama kroz Category Management i promotivne materijale na prodajnim mjestima (POSM). Dugi niz godina bila je odgovorna za obuku svih novih zaposlenika u području upravljanja kategorijama diljem Europe.
Razvila je praksu Category Managementa i u online poslovanju te predvodila novu strategiju za unapređenje održivosti POSM-a. Također je specijalizirana za psihologiju potrošača, gdje koristi uvide iz bihevioralnih znanosti kako bi poboljšala iskustvo kupovine – kako online, tako i u fizičkim trgovinama. U ljeto 2020. godine započela je novu profesionalnu etapu.
Danas radi kao konzultantica, pomažući kompanijama da educiraju svoje timove u području Category Managementa i komunikacije na prodajnim mjestima, razvijaju strategije i akcijske planove za unapređenje održivosti POSM-a te optimiziraju online korisnička iskustva na desktop i mobilnim uređajima. Paralelno s tim, predaje marketing na jednom sveučilištu u Belgiji.
Upravljanje kategorijama u praksi: Što možemo naučiti od najboljih?
Category Management danas nije samo pitanje planograma i rasporeda polica. To je strateška disciplina koja oblikuje iskustvo kupovine i jača suradnju između brendova i trgovaca. Kroz praktične primjere iz najboljih praksi, Valérie će pokazati kako se kombiniranjem psihologije kupovine, održivosti, izvršne izvrsnosti i strateškog upravljanja kategorijama postiže stvarni utjecaj — na polici i daleko šire.
O govornici
Valérie Vander Haeghen provela je 21 godinu u kompaniji Procter & Gamble, uglavnom u području upravljanja kategorijama, gdje je bila direktorica za Europu multifunkcionalnog tima – prodajnog i marketinškog – zaduženog za unapređenje izvrsnosti u trgovinama kroz Category Management i promotivne materijale na prodajnim mjestima (POSM). Dugi niz godina bila je odgovorna za obuku svih novih zaposlenika u području upravljanja kategorijama diljem Europe.
Razvila je praksu Category Managementa i u online poslovanju te predvodila novu strategiju za unapređenje održivosti POSM-a. Također je specijalizirana za psihologiju potrošača, gdje koristi uvide iz bihevioralnih znanosti kako bi poboljšala iskustvo kupovine – kako online, tako i u fizičkim trgovinama. U ljeto 2020. godine započela je novu profesionalnu etapu.
Danas radi kao konzultantica, pomažući kompanijama da educiraju svoje timove u području Category Managementa i komunikacije na prodajnim mjestima, razvijaju strategije i akcijske planove za unapređenje održivosti POSM-a te optimiziraju online korisnička iskustva na desktop i mobilnim uređajima. Paralelno s tim, predaje marketing na jednom sveučilištu u Belgiji.