Loading...
govornik

Goran Sovilj

direktor prodaje

GMD Solutions

Što ćemo čuti?

Sve u 1! Kako doći do savršenog rješenja za promocije u maloprodaji i FMCG sektoru? 

U dinamičnom svijetu maloprodaje i FMCG industrije, brendovi moraju razvijati personalizirana, pravovremena i učinkovita rješenja kako bi privukli potrošače i povećali njihovu lojalnost.

GMD Solutions, lider u području omnichannel digitalne komunikacije, nudi napredna CRM rješenja, programe lojalnosti i automatizirane marketinške kampanje putem Web/Mobile Weba, aplikacija, SMS-a, Vibera, RCS-a, e-maila i push notifikacija.

Kompanija uspješno posluje u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji, Bugarskoj, Grčkoj, Rumunjskoj, Crnoj Gori, Albaniji, Sjevernoj Makedoniji, Mađarskoj, Slovačkoj i Češkoj – omogućujući brendovima da kroz integriranu digitalnu strategiju povećaju angažman kupaca i ostvare bolje prodajne rezultate.

O predavaču

Goran Sovilj diplomirani je povjesničar umjetnosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Beogradu. Karijeru je započeo u svojoj struci kao ravnatelj muzeja, gdje je uvodio inovativne pristupe prezentaciji umjetničkih djela i unapređivao komunikaciju između umjetničkog djela i promatrača. Četiri godine rada u muzejskoj struci oblikovale su ga kao stručnjaka kojemu će i ubuduće glavni zadatak biti plasman, promocija, dobra riječ i još bolji rezultat.

Već gotovo dvadeset godina bavi se odnosima s javnošću, oglašavanjem i marketingom. U početku je iskustvo stjecao u glazbenoj industriji, a potom kao direktor komunikacija u tvrtki VERANO, gdje je bio zadužen za promociju talijanskih modnih brendova, hotelijerstva i maloprodaje.

Posljednjih deset godina Goran radi kao direktor prodaje u tvrtki GMD Solutions, gdje uspješno spaja bogato prethodno iskustvo s tehnološki naprednim telekomunikacijskim servisima. Njegov je cilj pomoći klijentima u boljem pozicioniranju robnih marki, povećanju prodaje ili uspješnom lansiranju novih proizvoda. Iza njega stoji više od 150 uspješno realiziranih projekata za najveće nacionalne i međunarodne brendove i tvrtke.

Nagradne igre i aktivacije: Sigurnost i usklađenost kao temelj uspjeha

U vremenu sve strožih propisa i zahtjevnijih potrošača, nagradne igre i promocijske aktivacije više nisu samo marketinški trik, već strateški alat za jačanje brendova. No, s većim ulozima rastu i rizici: različite regulative po zemljama i mogućnost prijevara lako mogu ugroziti povjerenje potrošača.

GMD Solutions već je više od desetljeća najpouzdaniji compliance partner za nagradne igre u istočnoj i jugoistočnoj Europi, pružajući vrhunsku usklađenost i potpunu sigurnost kroz napredne sustave i provjerene procese. Unikatni smo jer uz digitalne divizije, razvoj i dizajn posjedujemo i logistiku te nabavu, što znači da za jedan brend možemo odraditi samo compliance ili provesti nagradnu igru i druge aktivacije u potpunosti – “ključ u ruke“.

Naše bogato iskustvo omogućuje brendovima da svoje ideje pretvore u nezaboravne i učinkovite kampanje. S GMD-om i najkompleksnije aktivacije postaju prilike za inovaciju i jače povezivanje s potrošačima.
Instagram
Email