.png)
Michał Seńczuk
Predsjednik Uprave (CEO)
Studenac
.png)
Što ćemo čuti?
Razgovor s predsjednikom Uprave Studenca: Iz prve ruke o jedinstvenom poslovnom modelu i najbrže rastućoj maloprodajnoj mreži u Hrvatskoj
Tema razgovora bit će širenje maloprodajne mreže, uvođenje inovacija, važnost lokacija, izazovi vezani uz radnu snagu, kretanje cijena i suradnja s dobavljačima, s naglaskom na to kako Studenac gradi svoj poslovni model i doprinosi transformaciji hrvatske maloprodaje.
O govorniku
Michał Seńczuk je predsjednik Uprave Studenca, najbržerastućeg i najrasprostranjenijeg trgovačkog lanca u Hrvatskoj, od 2018. godine. Od tad do danas, pod njegovim vodstvom tvrtka uspješno provodi program organske ekspanzije i akvizicija što je rezultiralo time da danas upravlja s ukupno više od 1.400 trgovina diljem Hrvatske i u Sloveniji.
Seńczuk ima više od 20 godina iskustva u maloprodajnoj industriji u Poljskoj, radeći za vodeće maloprodajne lance kao što su Biedronka (dio Jeronimo Martins grupe), Żabka (najveći maloprodajni lanac praktičnih trgovina u susjedstvu) i POLOmarket (poljski maloprodajni lanac).
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu, a posjeduje i executive MBA s institucija Harvard Business School Publishing i Canadian International Management Institute. Također, završio je General Management Program na INSEAD-u.
Razgovor s predsjednikom Uprave Studenca: Iz prve ruke o jedinstvenom poslovnom modelu i najbrže rastućoj maloprodajnoj mreži u Hrvatskoj
Tema razgovora bit će širenje maloprodajne mreže, uvođenje inovacija, važnost lokacija, izazovi vezani uz radnu snagu, kretanje cijena i suradnja s dobavljačima, s naglaskom na to kako Studenac gradi svoj poslovni model i doprinosi transformaciji hrvatske maloprodaje.
O govorniku
Michał Seńczuk je predsjednik Uprave Studenca, najbržerastućeg i najrasprostranjenijeg trgovačkog lanca u Hrvatskoj, od 2018. godine. Od tad do danas, pod njegovim vodstvom tvrtka uspješno provodi program organske ekspanzije i akvizicija što je rezultiralo time da danas upravlja s ukupno više od 1.400 trgovina diljem Hrvatske i u Sloveniji.
Seńczuk ima više od 20 godina iskustva u maloprodajnoj industriji u Poljskoj, radeći za vodeće maloprodajne lance kao što su Biedronka (dio Jeronimo Martins grupe), Żabka (najveći maloprodajni lanac praktičnih trgovina u susjedstvu) i POLOmarket (poljski maloprodajni lanac).
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu, a posjeduje i executive MBA s institucija Harvard Business School Publishing i Canadian International Management Institute. Također, završio je General Management Program na INSEAD-u.