.png)
Matthew Brown
Retail Trend Futurist
Echochamber
.png)
Što ćemo čuti?
Maloprodaja sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije trgovine današnjice i što nas čeka sutra
Najpoznatiji europski retail futurist vodi nas na putovanje kroz najinspirativnije trgovine svijeta. Brown istražuje kako trgovci pretvaraju fizičke prostore u iskustva ispunjena dizajnom, pričanjem priča i inovacijama. Od pažljivo odabranog asortimana i vizualnog merčandajzinga do korisnih tehnologija i uranjajućih ambijenata – ovo predavanje pokazuje kako klasične trgovine i dalje mogu inspirirati u svijetu u kojem se sve može naručiti online. Da bi opstala, maloprodaja mora inspirirati.
O govorniku
Matthew Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svjetskim maloprodajnim tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja djeluje globalno, vodi od 1999. godine. Redoviti je keynote govornik na međunarodnim maloprodajnim konferencijama.
Echochamber ukazuje na globalne primjere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama maloprodaje, pomažući im da razviju ili prilagode svoje poslovanje svjetskim standardima na temelju najvažnijih potrošačkih trendova. Agencija više od deset godina blisko surađuje s trgovcima poput Westfielda, Marksa & Spencera i Tesca, pomažući im u razvoju novih koncepata i informirajući ih o aktualnim inovacijama u sektoru.
Među klijentima agencije nalaze se i brendovi poput Nikea i IKEA-e, kao i globalni divovi robe široke potrošnje poput Unilevera i Johnson & Johnsona, te međunarodni lanci trgovačkih centara i drugi. Echochamber nudi i uslugu Retail Safari u gradovima poznatim po kupovini, osmišljenu kako bi klijentima pružila inspiraciju za nove poslovne mogućnosti.
Maloprodaja sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije trgovine današnjice i što nas čeka sutra
Najpoznatiji europski retail futurist vodi nas na putovanje kroz najinspirativnije trgovine svijeta. Brown istražuje kako trgovci pretvaraju fizičke prostore u iskustva ispunjena dizajnom, pričanjem priča i inovacijama. Od pažljivo odabranog asortimana i vizualnog merčandajzinga do korisnih tehnologija i uranjajućih ambijenata – ovo predavanje pokazuje kako klasične trgovine i dalje mogu inspirirati u svijetu u kojem se sve može naručiti online. Da bi opstala, maloprodaja mora inspirirati.
O govorniku
Matthew Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja prati inovacije na svjetskim maloprodajnim tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Agenciju, koja djeluje globalno, vodi od 1999. godine. Redoviti je keynote govornik na međunarodnim maloprodajnim konferencijama.
Echochamber ukazuje na globalne primjere dobre prakse i nudi kreativnu analizu klijentima u svim sferama maloprodaje, pomažući im da razviju ili prilagode svoje poslovanje svjetskim standardima na temelju najvažnijih potrošačkih trendova. Agencija više od deset godina blisko surađuje s trgovcima poput Westfielda, Marksa & Spencera i Tesca, pomažući im u razvoju novih koncepata i informirajući ih o aktualnim inovacijama u sektoru.
Među klijentima agencije nalaze se i brendovi poput Nikea i IKEA-e, kao i globalni divovi robe široke potrošnje poput Unilevera i Johnson & Johnsona, te međunarodni lanci trgovačkih centara i drugi. Echochamber nudi i uslugu Retail Safari u gradovima poznatim po kupovini, osmišljenu kako bi klijentima pružila inspiraciju za nove poslovne mogućnosti.