.png)
Marko Lovrić
Direktor prodaje SPP pića
Atlantic Grupa
.png)
Što ćemo čuti?
Okrugli stol: Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića
Sudionici će podijeliti primjere dobre prakse u hrvatskom maloprodajnom okruženju te iskustva u prodaji i izvozu. Kroz njihove poglede donijet će se i analiza tržišta, što panel čini prilikom za bolji uvid u dinamiku i perspektive industrije pića.
O govorniku
Marko Lovrić, direktor prodaje SPP pića Atlantic Grupe, dolazi iz kompanije Atlantic Cedevita d.o.o., gdje trenutno vodi prodajne operacije i razvoj tržišta pića u regiji Adria. U fokusu njegovog rada su strateško vođenje prodajnih transformacija, uvođenje novih Route-to-Market modela, razvoj prodajnih standarda te optimizacija procesa u svim ključnim distribucijskim kanalima.
Prije dolaska u Atlantic, Marko je niz godina proveo u Jamnici, gdje je bio zadužen za definiranje i implementaciju prodajnih strategija, optimizaciju logističkih i distribucijskih procesa te razvoj KPI i cjenovnih politika. Njegovo je profesionalno djelovanje posebno istaknuto u sektoru pića, u smislu sustavnog pokretanja inicijativa koje su rezultirale konkretnim rastom prihoda i operativne učinkovitosti.
iplomirao je i magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer Upravljanje prodajom, a dodatno se usavršavao kroz međunarodne poslovne škole i stručne edukacije. U vođenju ga odlikuje strateška jasnoća, snažna orijentacija na rezultat i sposobnost uspješne provedbe organizacijskih promjena.
Okrugli stol: Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića
Sudionici će podijeliti primjere dobre prakse u hrvatskom maloprodajnom okruženju te iskustva u prodaji i izvozu. Kroz njihove poglede donijet će se i analiza tržišta, što panel čini prilikom za bolji uvid u dinamiku i perspektive industrije pića.
O govorniku
Marko Lovrić, direktor prodaje SPP pića Atlantic Grupe, dolazi iz kompanije Atlantic Cedevita d.o.o., gdje trenutno vodi prodajne operacije i razvoj tržišta pića u regiji Adria. U fokusu njegovog rada su strateško vođenje prodajnih transformacija, uvođenje novih Route-to-Market modela, razvoj prodajnih standarda te optimizacija procesa u svim ključnim distribucijskim kanalima.
Prije dolaska u Atlantic, Marko je niz godina proveo u Jamnici, gdje je bio zadužen za definiranje i implementaciju prodajnih strategija, optimizaciju logističkih i distribucijskih procesa te razvoj KPI i cjenovnih politika. Njegovo je profesionalno djelovanje posebno istaknuto u sektoru pića, u smislu sustavnog pokretanja inicijativa koje su rezultirale konkretnim rastom prihoda i operativne učinkovitosti.
iplomirao je i magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer Upravljanje prodajom, a dodatno se usavršavao kroz međunarodne poslovne škole i stručne edukacije. U vođenju ga odlikuje strateška jasnoća, snažna orijentacija na rezultat i sposobnost uspješne provedbe organizacijskih promjena.