.png)
Dino Martinović
Marketing Manager
G3 Spirits
.png)
Što ćemo čuti?
Okrugli stol: Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića
Sudionici će podijeliti primjere dobre prakse u hrvatskom maloprodajnom okruženju te iskustva u prodaji i izvozu. Kroz njihove poglede donijet će se i analiza tržišta, što panel čini prilikom za bolji uvid u dinamiku i perspektive industrije pića.
O govorniku
Dino Martinović je marketinški profesionalac s više od 16 godina iskustva u industriji bezalkoholnih pića, žestokih pića i sporta. Od 2018. je Marketing Manager u Stanić Beverages Grupi (JUICY, MARASKA, ZALA & SOLA), gdje vodi strateško planiranje portfelja, brend komunikaciju i inovacije na više tržišta, upravljajući timom od 9 ljudi i budžetom od 6 milijuna eura.
Bio je predsjednik Nadzornog odbora KK Zadar (2021.–2023.), gdje je stabilizirao poslovanje i sudjelovao u osvajanju državnog naslova. Ranije je kao brand manager radio na razvoju novih proizvoda i kampanja za JUICY, a iskustvo je stjecao i u Obala Grupi te Red Bull Adria. Dobitnik je nagrade EFFIE finalist (2021.) za kampanju „Goodbye, sugar!“ i priznanja Orangina Best Practice (2014.). Diplomirani je komunikolog i specijalist marketing menadžmenta u završnoj fazi studija.
Okrugli stol: Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića
Sudionici će podijeliti primjere dobre prakse u hrvatskom maloprodajnom okruženju te iskustva u prodaji i izvozu. Kroz njihove poglede donijet će se i analiza tržišta, što panel čini prilikom za bolji uvid u dinamiku i perspektive industrije pića.
O govorniku
Dino Martinović je marketinški profesionalac s više od 16 godina iskustva u industriji bezalkoholnih pića, žestokih pića i sporta. Od 2018. je Marketing Manager u Stanić Beverages Grupi (JUICY, MARASKA, ZALA & SOLA), gdje vodi strateško planiranje portfelja, brend komunikaciju i inovacije na više tržišta, upravljajući timom od 9 ljudi i budžetom od 6 milijuna eura.
Bio je predsjednik Nadzornog odbora KK Zadar (2021.–2023.), gdje je stabilizirao poslovanje i sudjelovao u osvajanju državnog naslova. Ranije je kao brand manager radio na razvoju novih proizvoda i kampanja za JUICY, a iskustvo je stjecao i u Obala Grupi te Red Bull Adria. Dobitnik je nagrade EFFIE finalist (2021.) za kampanju „Goodbye, sugar!“ i priznanja Orangina Best Practice (2014.). Diplomirani je komunikolog i specijalist marketing menadžmenta u završnoj fazi studija.